• מרפאת שיניים בראשון לציון – ד"ר אפי גבריאלוב

      מרפאת שיניים בראשון לציון – ד"ר אפי גבריאלוב

      > מחפש מרפאת שיניים בראשון לציון?
      > מעוניין לבצע השתלת שיניים? הלבנת שיניים? מחפש רופא שיניים לילדים?
      > רוצה לקבל טיפול אצל רופא שיניים עם שנים של ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים?

      מרפאת השיניים של ד"ר אפי גבריאלוב מספקת טיפולי שיניים מכל הסוגים, בסטנדרט גבוה: השתלת שיניים, טיפולי שורש, כתרים, סתימות, רפואת שיניים לילדים, הלבנת שיניים, הרמות סינוסים, כתרי חרסינה ועוד. טיפול סופר מקצועי עם חיוך מכל הלב!

      מרפאת שיניים בראשון לציון שכל אחד צריך להכיר…

      מרפאת השיניים של ד"ר אפי גבריאלוב מעניקה מעטפת שירותים רחבה לכל סוגי הטיפולים, תחת קורת גג אחת. המרפאה משרתת את כלל תושבי אזור המרכז, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה ויישובי האזור. מרפאת השיניים הוקמה על ידי ד"ר אפי גבריאלוב, בעל תואר DMD לרפואת שיניים מאז 1991, שמבצע מגוון טיפולי רפואת שיניים כמו ניתוחי השתלת עצם והרמת סינוס, השתלות שיניים ביום אחד, ציפוי חרסינה ועוד.

      השתלת שיניים
      יישור שיניים
      הלבנת שיניים
      ועוד מגוון שירותים מתקדמים (לחץ כאן)

      צוות המרפאה

      מרפאת שיניים בראשון לציון (ד"ר אפי גבריאלוב) מאגדת בתוכה מגוון רופאי שיניים, ומספקת שירותי רפואת שיניים כלליים כמו גם בטיפולים מתקדמים. טיפולי שיקום הפה, פה ולסת, שיקום חניכיים, רופא שיניים לטיפולי שורש, כמו כן צוות המרפאה כולל שיננית מקצועית ובעלת ניסיון רב. מרפאת השיניים המספקת מגוון סוגי הטיפולים, החל מטיפולים מורכבים של השתלות שיניים, שתלים בשיטות מתקדמות ומונחות מחשב, השתלות עצם והרמת סינוס, לרבות שיקום הפה וטיפולי שיניים כללים כמו סתימות, עקירות, כתרים וטיפולי שורש. בנוסף המרפאה מספקת טיפולי אסתטיקה לשיניים כמו יישור שיניים בשיטות מתקדמות, הלבנת שיניים, הדבקת ציפוי חרסינה לשיניים ועוד.

      שיקום הפה בראשון לציון – לחץ כאן למידע נוסף
      מכבידנט ראשון לציון – איך זה עובד?

      מרפאות שיניים בראשון לציון – חדשנות וציוד מתקדם!

      הצוות המקצועי והמיומן של מרפאת שיניים בראשון לציון (ד"ר אפי גבריאלוב) מציע טכניקות טיפול חדשות ויעילות ונעזר במגוון טכנולוגיות מתקדמות. צוות המרפאה פועל ברגישות גבוהה ומודע לחששם של המטופלים לכן כל מטופל זוכה ליחס אדיב וחם, לייעוץ מקצועי ולטיפולים ברמה מקצועית ביותר. כל מטופל זוכה לליווי אישי על ידי הרופא המטפל וזה מעניק לו הסברים מפורטים על הבעיה וממליץ על שיטת הטיפול הנכונה והיעילה ביותר.

      כדאי לדעת, מרפאות שיניים בראשון לציון משתמשות בציוד חדש ומתקדם המאפשר לבצע טיפולים מורכבים ביעילות ובדיוק רב. במרפאה מותקן מכשיר רנטגן מתקדם המפחית את רמת הקרינה, מכשור מתקדם לטיפולי שורש, אמצעי הדמיה והמחשה ממוחשבת ומכשור חדשני לסטריליזציה.

      מרפאת שיניים בחולון – לחץ כאן למידע נוסף
      מרפאת שיניים רחובות – לחץ כאן לפרטים