• רופא שיניים בראשון לציון – 24 שעות ביממה!

      רופא שיניים בראשון לציון – 24 שעות ביממה!

      > מחפש רופא שיניים בראשון לציון?
      > השתלת שיניים? הלבנת שיניים? רופא שיניים לילדים?
      > מעוניין ברופא שיניים עם שנים של ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים?

      ד"ר אפי גבריאלוב הינו רופא שיניים ותיק ומנוסה בראשון לציון. צוות המרפאה מספק מגוון סוגים של טיפולי שיניים: השתלות שיניים ממוחשבות, כתרים, סתימות, רפואת שיניים לילדים, הרמת סינוסים, הלבנת שיניים, כתר חרסינה ועוד ועוד. טיפול סופר מקצועי מכל הלב!

      לעתים אנו עלולים לסבול מכאב שיניים חמור ומטריד שאינו נותן לנו מנוח דווקא בשעות הערב או הלילה. ניתן ליצור קשר עם המרפאה ד"ר אפי גבריאלוב 24 שעות ביממה, וזאת כדי לקבל מענה מקצועי וטיפול מהיר המאפשר לנו לשכך את הכאבים, כולל טיפולי חירום. שירות רופא שיניים 24 שעות מעניק שקט נפשי למטופלים ומאפשר להם לפנות לקבל ייעוץ וטיפול גם בשעות חריגות, מחוץ לשעות הפעילות הרגילות של מרפאת השיניים. עם זאת, חשוב לדעת כי לא כל רופאי השיניים מציעים שירות מסביב לשעון לכן בביקורכם הבא בקליניקה של רופא השיניים שלכם כדאי לשאול האם יש מוקד זמין 24 שעות או האם רופא השיניים יכול לתת לכם את מספר הטלפון הנייד שלו כך שניתן להתקשר אליו גם מעבר לשעות הפעילות של המרפאה.

      רופא שיניים לילדים בראשון לציון – לחץ כאן לפרטים

      רופאי שיניים בראשון לציון – גם בזמני חירום!

      כאב השיניים עלול לתקוף אותנו או את אחד מבני משפחתנו בכל רגע ובכל שעה במהלך היום. במידה וכאב השיניים עז ואינו מרפה חשוב לפנות לקבלת טיפול מהיר כדי למצוא מזור לבעיה וליהנות מהקלה בכאב. במקרים מסוימים ניתן לקחת משכך כאבים כדי להפחית את הכאב ולהקל על המצוקה אך אם אלה אינם עוזרים יש לפנות במהירות לרופא שיניים כדי לאבחן את מקור הבעיה ולהציע טיפול מקצועי. עם זאת, במידה וכאב השיניים מחליט לתקוף אתכם דווקא בשעות הערב, בלילה או במהלך סוף השבוע חשוב שיהיה לכם טלפון של רופא שיניים המפעיל מוקד חירום ומציע ייעוץ טלפוני ובמידת הצורך טיפולי חירום במרפאה כדי לסייע למטופל ולהפחית את הכאב.

      רופא שיניים בראשון לציון (ד"ר אפי גבריאלוב) – מקצועי ומנוסה

      בביקורכם הקרוב במרפאת השיניים אליה אתם נוהגים לפנות כדאי לברר עם צוות המרפאה האם יש מוקד חירום זמין 24 שעות ביממה. במידה ומרפאת השיניים אינה מציעה שירות זה כדאי לבקש המלצות על רופא שיניים אחר באזור המגורים שלכם. אם לרופא השיניים שלכם אין אפשרות להמליץ על רופא שיניים 24 שעות תמיד ניתן להיעזר בחברים, קרובי משפחה או לחפש מידע ברשת.

      במידה ורופא השיניים שלכם מציע רפואת חירום לבעיות שיניים תוכלו לקבל את הנייד שלו או מספר טלפון אחר אליו יש לפנות לקבלת סיוע בכל שעה משעות היום. כדאי לדעת כי יש מרפאות שיניים המציעות רפואת חירום כל ימות השנה ויש מרפאות המציעות רפואת חירום 24 שעות רק במהלך ימי חול, כאשר המרפאה סגורה.

      טיפולי חירום

      חשוב להדגיש כי רופאי שיניים בראשון לציון זמינים עבורכם גם בחירום. טיפולי חירום נועדו לסייע למטופלים להפחית את כאב השיניים במהירות אך לרוב לא מבצעים טיפולים מורכבים במרפאה אלא טיפולים רגילים כמו עקירה, טיפול שורש, סתימות וכו'. לאחר אבחון הבעיה יציע רופא השיניים טיפול מהיר כדי לסייע למטופל, אך במידה והטיפול מורכב, לרוב יש להמתין לשעות הפעילות הרגילות במרפאה, והמטופל ישוחרר לביתו עם משככי כאבים ולאחר טיפול שנועד להפחית את הכאב.

      רופא שיניים ברחובות – לחץ כאן למידע נוסף

      רופא שיניים בחולון – לחץ כאן לפרטים