• עזרה ראשונה שיניים בראשון לציון

      עזרה ראשונה שיניים בראשון לציון

      •    לא מצליח להרדם בלילה מרוב כאבים?
      •    סובל מכאבי שיניים איומים?
      •    מחפש רופא שיניים באופן דחוף? רופא מהיר, יעיל ומקצועי?

      מרפאת השיניים של ד"ר אפי גבריאלוב – שירות 24 שעות של רופא שיניים עזרה ראשונה בראשון לציון, עם מכשור רפואי מתקדם וחדיש. בכל יום ובכל שעה ניתן להגיע אל המרפאה ולהיפטר באופן מיידי מהכאבים!

      מה לעשות כאשר השיניים כואבות?

      כאב שיניים יכול לגרום לסבל ולכאבים עזים אשר מחמירים מרגע לרגע. בין אם מדובר בכאב כתוצאה מטיפול שיניים שלא בוצע כהלכה, חבלה אשר גררה בעקבותיה מכה בשיניים, נפילת כתר ובין אם בגלל בעיות עששת שהסתבכו והחמירו, יכול הדבר להביא לכך שאדם יסבול כאבים חזקים ויזדקק לשירות רופא שיניים עזרה ראשונה בראשון לציון. עזרה ראשונה שיניים בראשון לציון נחוצה כאשר מדובר במקרה חירום. כאשר לא ניתן להמתין אף לא עוד רגע ויש צורך לקבל טיפול לשיכוך הכאבים. במרפאת השיניים של ד"ר גבריאלוב ניתנים מגוון שירותי חירום, המוענקים למטופלים כשירות עזרה ראשונה.

      מגוון אדיר של טיפולי שיניים מהירים – צפה ברשימה
      הרופא הכי מומלץ בראשון לציון – לחץ כאן

      סוגים שונים של טיפולי חירום

      כאשר אדם מגיע לביקור אצל רופא שיניים עזרה ראשונה בראשון לציון, ראשית יבדוק הרופא המטפל את הבעיה, ויכלול בבדיקה צילום של השיניים. לאחר שיאבחן הרופא את מקור הבעיה, לרוב יינתן למטופל טיפול ראשוני שמטרתו הקלה מידית בכאבים. טיפול זה יכול לכלול קבלת אנטיביוטיקה ומשככי כאבים. לאחר שהמטופל יחל לחוש רגיעה כתוצאה מהטיפול, יקבל המטופל המלצה לטיפול המשך, בין אם יבחר לקבלה מהמרפאה ובין אם יבחר לפנות לרופא שאצלו הוא מטופל אופן קבוע.

      שירות 24/7

      כאבים בשיניים עשויים להתרחש בזמנים הכי לא נוחים. אין ספק שאדם היה מעדיף להימנע לחלוטין מכאבי שיניים, אך כשאלו מתרחשים במהלך שבת או חג או לחליפין בשעות הקטנות של הלילה, הדבר אף קשה ומציק יותר. מרבית מרפאות השיניים אינן מספקות שירותים כל ימות השבוע וכל שעות היממה. כאשר מטופל זקוק לשירות עזרה ראשונה שיניים בראשון לציון, יכול הוא להגיע למרפאתנו, שם יוכל לקבל שירות גם בשעות שאינן סטנדרטיות. שירות רופא שיניים חירום בראשון לציון שאנו מספקים נותן מענה מלא גם בשעות המאוחרות של הלילה וגם בימי שבת או חג.

      שירות מקצועי על המקום!

      רופא שיניים עזרה ראשונה בראשון לציון מספק מענה ראשוני ומידי, במטרה לאפשר למטופל להמשיך ולהתנהל, עד שיבחר לטפל באופן מלא בבעיית השיניים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי עזרה ראשונה שיניים בראשון לציון ניתנת תוך שימוש בציוד מתקדם ובטכניקות רפואת השיניים מקצועיות.

      כל טיפולי השיניים במקום אחד

      במרפאת השיניים ד"ר אפי גבריאלוב תוכל לקבל שירות רופא שיניים חירום בראשון לציון לצד מגוון טיפולים רחב. תחת קורת גג אחת ניתן מענה מלא וכולל בתחום רפואת השיניים, לרבות שירות עזרה ראשונה שיניים בראשון לציון, טיפולי שיניים בסיסיים לצד טיפולים מתקדמים, יישור שיניים, הלבנת שיניים, כירורגיית פה ולסת ועוד.

      חשיבות מתן עזרה ראשונה ושירותי חירום 24 שעות ביממה

      כאב שיניים פתאומי הינו אחד הפחדים המאיימים על כל מי שחווה זאת בעבר – כאב חזק וטורדני במיוחד שאינו מאפשר להמשיך ולקיים פעילות של שגרה. כל מה שיכולים לחשוב עליו בזמן הכאב הוא הכאב עצמו. באותו רגע המטופל מוכן לעשות הכל בכדי למצוא עזרה והקלה מיידית שתביא לשיכוך הכאב. החוייה גרועה במיוחד כאשר היא מתרחשת בזמן שאינו זמן עבודה שיגרתי של רוב העסקים והרופאים – באמצע הלילה, סוף שבוע, חגים ועוד.

      רופא קרוב לבית – "נס" אמיתי!

      הימצאותו בסביבה הקרובה של רופא שיניים הנותן עזרה ראשונה 24 שעות ביממה ושירותי חרום הינו בעל ערך רב ובבחינת "נס" עבור כל אותם הסובלים מכאבי שיניים פתאומיים.

      טיפול החרום נועד בראש וראשונה לפתור מיידית את בעיית הכאב האקוטי, אך בהסתכלות מקצועית נכונה חייב להוות גם שלב ראשון בטיפול לטווח ארוך, אשר יבטיח שיקום ופתרון מלא של הבעיה וימנע את הישנותה. לכן יש חשיבות עליונה לכך שהעזרה הראשונה או טיפול החירום ינתנו על ידי רופא שיניים בעל התמחות מקיפה ורחבה, שייתן טיפול חרום ופתרון מיידי לבעיית הכאב, תוך כדי הסתכלות כוללת ותכנון מקצועי ומקיף של הטיפול המלא שיידרש בעתיד.

      מרפאת השיניים של ד"ר אפי גבריאלוב

      במרפאת ד"ר גבריאלוב מאמינים במתן מענה מקסימאלי ללקוחות לשביעות רצונם המלא. ערך עליון בעיני ד"ר גבריאלוב הוא להיות זמין תמיד הן למטופלי המרפאה והן לתושבי הסביבה לכל טיפולי עזרה ראשונה ושירותי חירום הנדרשים וזאת במשך כל ימות השבוע  24 שעות ביממה.

      המרפאה שלנו מספקת מגוון טיפולי שיניים מורכבים. ד"ר אפי גבריאלוב ישמח לספק לכם שירות אדיב ומקצועי. צור קשר לפרטים נוספים אודות ההליך.

      מידע נוסף אודות טיפולי שיניים בראשון לציון – לחץ כאן