• השתלות שיניים בראשון לציון – ממוחשבות

      > כואבות לך השיניים? מחפש פתרון איכותי?
      > לא רוצה להתפשר על הבריאות שלך?
      > מחפש רופא שיניים ותיק ומנוסה בתחום של השתלת שיניים?

      ד"ר אפי גבריאלוב מבצע מגוון סוגי השתלות שיניים, תוך שימוש בציוד מתקדם. השתלת שיניים בראשון לציון, בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. שיניים בריאות לכל החיים!

      טיפולי שיניים מתקדמים הם מתנת הטכנולוגיה לאיכות חיינו. היכולת שלנו ליהנות מאיכות חיים גבוהה ותוחלת חיים גבוהה תלויה לגמרי בהתקדמות והתפתחות מדע הרפואה. טיפולי שיניים הם חלק מאותם מגוון טיפולים הכרחיים המאפשרים לנו לחיות בצורה נוחה ובריאה, תוך שאנו נהנים מאכילה נוחה, מראה אסתטי ובריאות הפה והשיניים.

      עם השנים, על אף השמירה האדוקה והצחצוח היום-יומי, יכולים להיווצר בשיניים שלנו, פגיעות מכאניות, שחיקת שיניים וחניכיים, דלקות ותחלואים שונים. רופא השיניים הממוצע יכול לשמר לתחזק, לתמוך, לייעץ ולטפל במגוון בעיות שיניים, אך השתלות מקצועיות, ובעיקר השתלות שיניים ממוחשבות דורשות ידע ספציפי בתחום של שיקום הפה וגישה לציוד המתקדם הדרוש לצורך ביצוע ההשתלה.

      השתלות שיניים בראשון לציון ביום אחד! – לחץ כאן למידע נוסף

      כל סוגי הטיפולים במקום אחד – צפה עכשיו ברשימה המלאה!

      השתלות שיניים ממוחשבות

      השתלת שיניים בראשון לציון – מה זה אומר השתלה ממוחשבת?

      השתלת שיניים בראשון לציון מבצעת באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. תחום זה אינו חדש לחלוטין, אך כמו בכל אפיק מחקר ופיתוח רפואי, גם תחום זה הולך ומתפתח עם השנים ומביא לעולם פתרונות מתקדמים, נוחים, יעילים ואיכותיים יותר. ניתן כיום לבצע השתלות שיניים בראשון לציון עם שתלים חדשניים המיוצרים בכל רחבי העולם. המילה האחרונה.

      השתלת שיניים היא הליך בו שתל דנטאלי מוחדר כהתקן עגינה לשן שתורכב עליו. בעוד שבעבר ההליך היה מורכב ומאתגר, עם השנים הוא הפך נגיש יותר, הן ברמה הטכנית והן ברמה הכלכלית וההתקדמות הובילה ליצירת מערך טיפולי השתלה מתקדמים ונוחים המשמשים גם ברפואה האסתטית, ומשמשות גם כפתרון לבעיות פיסיות הפוגמות ישירות ביכולת של האדם ללעוס.

      השתלת השיניים הממוחשבת היא הצעד הבא בהשתלות השיניים, תוך שימוש בטכנולוגיה ממוחשבת שנבנתה בצורה ייעודית בכדי לייצר את המענה האופטימאלי לצרכים של שני הצדדים – רופא השיניים והמטופל.

      מצד הרופא, אמצעי ההדמיה המתקדמים שמעמידה לרשותו הטכנולוגיה של השתלת השיניים הממוחשבת מאפשרת לו להבין בצורה הטובה והרחבה ביותר את האתגרים המבניים והטכניים שלפניו, ללא הצורך לחשוף בצורה פיסית את המקום וכך יכול הרופא לבנות ולהמחיש מערך כירורגי מוקדם בידיעה ברורה מה יהיו האתגרים שלפניו, תוך שהוא יוצר את הפתרונות מבעוד מועד.

      בצורה זו המטופל זוכה לאיכות הגבוהה ביותר של טיפול, עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, וזמן ההליך הקצר ביותר, שכן אין הפתעות בדרך וההליך ידוע ומתוכנן מראש על כל פרטיו.

      שאלות נפוצות – לחץ כאן לצפייה!

      כיצד מתבצע הליך ההשתלה הממוחשבת?

      תהליך השתלת שיניים בראשון לציון מתחיל בסריקה ממוחשבת של הלסת והשיניים, כאשר הנתונים המתקבלים בסריקה מקיפה זו מוזנים ישירות למחשב. המחשב מייצר דגם תלת-מימדי מדויק בהתאם לנתוני הסריקה האישיים של המטופל הספציפי, אשר ממחיש בצורה מדויקת את מבנה הלסת, החניכיים והשיניים, תוך שהוא חושף את המבנה האנטומי בשלמותו, ומאפשר זיהוי בעיות שלא ניתן היה לזהות בדרך אחרת.

      מודל תלת מימדי זה נגיש לעריכה ועבודה, ומאפשר הנחה ווירטואלית של השתלים הדנטאליים ליצירת דגם של הפה בצורתו הסופית, בכדי לייצר מיקום אידיאלי של השתלים בחלל הפה הרבה לפני השלב הכירורגי, תוך הגעה לדיוק מרבי בעומק השתלים, מיקומם והזוית שלהם.

      המודל הסופי מהווה בסיס ליצירת סד כירורגי ומפה מדויקת להליך הכירורגי, והוא לוקח אותנו לשלב הבא בטיפול – ביצוע השתלת השיניים הממוחשבת וקבלת התוצאה הטובה והמתקדמת ביותר. השתלות שיניים בראשון לציון מתבצעות לאחר ייעוץ אישי והתאמת סוג השתלים למטופל.

      השתלות שיניים בחולון – לחץ כאן לפרטים