• רופא שיניים בחולון – ד"ר אפי גבריאלוב

      > מחפש רופא שיניים בחולון? (מקצועי וקרוב לבית)
      > זקוק לטיפול שיניים באופן מידי?
      > מתלבט באיזה רופא לבחור?

      מרפאת השיניים של ד"ר אפי גבריאלוב הינה מרפאה ותיקה ומקצועית, אשר תוכל לספק לך את המענה המושלם. מרפאה באזור חולון, המיועדת לטיפול בכל סוגי בעיות השיניים. פנה לתיאום פגישת ייעוץ עוד היום.

      מרפאת השיניים של ד"ר גבריאלוב הוקמה בשנת 1991 ומאז היא מספקת ללקוחותיה בעיר חולון והסביבה מגוון רחב של פתרונות דנטליים. רופאי שיניים בחולון הנכללים בצוות המרפאה מעניקים טיפול מקצועי ויחס חם ואישי למטופלים. המרפאה מנוהלת ע"י ד"ר אפי גבריאלוב, רופא שיניים בחולון, מוסמך DMD. מקצוענות, איכפתיות ושירות אישי ללקוח, הם הערכים המובילים את מרפאה זו.

      כל סוגי הטיפולים במקום אחד! (לחץ כאן)

      רופא שיניים חולון – טיפול זמין קרוב לבית!

      כאשר מגיעים אל רופא שיניים בחולון, מומלץ להגיע למרפאה בתאום מראש. צוות המרפאה מקבל מטופלים, ילדים ובוגרים כאחד. טיפול שיניים מסוג טיפול חירום ניתן 24 שעות ביממה, לצד טיפולים המתואמים מראש. רופא שיניים חולון, מקצועי וזמין, יספק מענה לכל סוגי בעיות בשיניים, פה ולסת.

      התאמת טיפול לכל מטופל

      כחלק מתהליך הטיפול הכולל הניתן במרפאה בחולון, מבצע רופא שיניים חולון אבחון מקצועי למטופל. אבחון זה נועד על מנת לספק לכל מטופל את סוג ואופי הטיפול המתאים ביותר לבעיה, שעמה הגיע למרפאה. בתום האבחון מוצעות דרכים ושיטות טיפול למטופל, תוך הסבר על ההבדלים והמשמעויות הקיימות בכל שיטת טיפול אפשרית. רופאי שיניים בחולון המועסקים כחלק מצוות המרפאה מקדישים את הזמן הדרוש לכל מטופל, כך שיקבל את הטיפול המקצועי והטוב ביותר.

      רופא שיניים חולון – התמחויות מגוונות תחת קורת גג אחת

      במרפאת השיניים שלנו תוכל למצוא מגוון רופאי שיניים מנוסים. רופאי שיניים בחולון אשר מבצעים אינספור סוגים שונים של טיפולי שיניים. כאן תוכלו לקבל מענה כולל לבעיות פה ולסת, שיקום הפה, בעיות חניכים, השתלות שיניים בטכניקות שונות ומתקדמות, טיפולי אסתטיקה של הפה ולשיניים, הרמת סינוס, השתלת עצם שן, טיפולי יישור שיניים ועוד. כל הרופאים המרפאה עוברים השתלמויות מקצועיות תכופות, על מנת להבטיח שמירה על רמת טיפול מקצועית במיוחד.

      טיפולי מניעה

      רופאי שיניים בחולון שמים דגש על טיפולי מניעה כדרך חיים. במרפאה ניתנת אינפורמציה מקצועית רבה למטופלים, כיצד לשמור ולהגן על השיניים, על מנת שלא להגיע למצבים המצריכים טיפולי חירום דחופים. בעזרת טיפול מניעה שוטף יום יומי, ניתן לשמור על שיניים בריאות, נקיות ולבנות לאורך זמן.

      יש לך שאלה נוספת לגבי רופא שיניים בחולון? צור קשר עכשיו