• השתלות שיניים בחולון

      > סובל מחוסר בשיניים הפוגע במראה האסתטי שלך?
      > מחפש פתרון קבוע ואפקטיבי? (סופר מקצועי)
      > מעוניין לבצע השתלת שיניים בחולון קרוב לבית?

      מרפאת השיניים של ד"ר גבריאלוב מבצעת השתלות שיניים בחולון בהתאמה מושלמת לצרכיו של המטופל. טיפולי השתלות שיניים מסוגים שונים ובטכניקות מתקדמות. פתרון קבוע לבעיה שלך!

      מדוע יש צורך בהשתלת שיניים

      שיניים תקינות מאפשרות לנו להתנהל בחופשיות מבחינת אכילה, שתיה ודיבור. חוסר בשיניים עשוי לגרום לקושי בהתנהלות היום יומית, וכמו כן להשפיע לרעה על המראה האסתטי והתחושה הנוצרת בעקבות הדבר.

      מה גורם לחוסר בשיניים

      גורמים וסיבות שונות עשויות להביא למצב של חוסר בשן אחת או יותר. שחיקה של השיניים, ריקבון, פגם מולד, מכה חזקה באזור הפה והלסת, דלקת חניכיים חריפה ועוד. פתרון קבוע לבעיה זו היא השתלת שיניים המותאמת למטופל.

      השתלות שיניים בחולון – יש להתאים את סוג השתלים הנכון ביותר

      קיימים כמה סוגים של השתלת שיניים בחולון. כאשר מטופל מגיע למרפאה לצורך השתלה של שיניים, מערך אבחון מקצועי, על מנת שנוכל להמליץ לו על סוג השתלת השיניים הנכון ביותר עבור. התאמה של סוג השתלת שיניים כרוכה בבדיקת מצבו הרפואי הכללי של המטופל, מצב השיניים הפה והלסת, צורת הפה והלסת שלו, קיום או חוסר בעצם שן וכדומה. השוני בסוגי ההשתלות נובע גם משיטות טיפול שונות, משך הטיפול, משך ההחלמה, ובהתאם גם שוני העלות הטיפול.

      למידע נוסף אודות השתלת שיניים ממוחשבת לחץ כאן

      סוגי השתלות נפוצים

      Root form – בהשתלת שיניים מסוג זה חושפים את החניכיים במקום ו נדרשת השתלה, ומחדירים שתל, אשר מטרתו לחזק ולייצב את כתר השן המלאכותית שתותקן במקום. לאחר החדרת כתר השן תופרים את החניכיים.

      Subperiosteal – השתלת שיניים המתאימה עבור מטופלים הסובלים מירידה במסת העצם. סוג השתלה מתקדמת ויחסית נדירה. השתל מותקן מתחת לחניכיים, תוך שימוש במסגרת העשויה מתכת, שתפקידה לדחוף את החניכיים.

      Plate form – השתלת של שתל צר, מתאימה למטופלים בעלי לסת קצרה וצרה.

      השתלת שיניים מידית – השתלה המתבצעת מיד לאחר עקירת השן. ניתן לבצע השתלה זו בקרב מטופלים בעלי כמות גדולה של עצם בלסת.

      השתלות שיניים בחולון עם ליווי מלא לאורך כל התהליך!

      השתלת שיניים בחולון במרפאה של ד"ר אפי גבריאלוב, כוללת תהליך המלווה את המטופל, החל מרגע הגיעו למרפאה. בתחילת התהליך יבוצע אבחון מקצועי, במטרה להבין היכן הבעיה, מה מצב הפה והלסת ואילו פתרונות קבועים ניתן להציע. התהליך כולל ביצוע השתלה, תוך מתן הסבר מלא למטופל על שלבי התהליך השונים, ותקופת ההחלמה הצפויה.

      לקבלת פרטים נוספים בנושא השתלות שיניים בחולון – לחץ כאן